Fundacja TYGIEL w swojej dotychczasowej działalności realizowała szereg projektów o zasięgu ogólnopolskim, a większość z nich odbywała się w Lublinie, jednak w ciągu najbliższych kilku lat planujemy umiędzynarodowienie i realizację projektów również poza granicami kraju. W celu urzeczywistnienia naszej wizji, poszukujemy kreatywnych, rządnych wyzwań osób gotowych na podjęcie wieloletniej współpracy. Wierzymy, że najbliższe lata to czas wyjątkowych projektów jak również wielu wyzwań i ciągłego rozwoju naszych umiejętności aby wartość naszej pracy była większa, a jej warunki coraz to przyjemniejsze.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie profili na FB;
• realizacja mailingów;
• aktualizacja informacji na stronach www;
• pozyskiwanie oraz współpraca z patronami medialnymi i honorowymi;
• pozyskiwanie oraz współpraca ze sponsorami;
• tworzenie treści postów, zaproszeń, relacji, pism formalnych, artykułów itp.
Wymagane umiejętności:
• tworzenie treści użytkowych zróżnicowanych pod względem grupy odbiorców;
• planowanie działań promocyjnych;
• nawiązywanie długoterminowych współpracy partnerskich;
• umiejętność zwracania uwagi na szczegóły;
• umiejętność realizacji mnogiej liczby zadań.
Początkowo prace promocyjno-marketingowe będą realizowane według określonego planu (jest już gotowy i czeka na Ciebie), nie mniej jednak docelowo wymagane będzie samodzielne planowanie i przygotowywanie kampanii promocyjnych wielu projektów. Od osoby na tym stanowisku wymagane jest tworzenie bardzo wielu tekstów użytkowych skierowanych do skrajnie różnych grup odbiorczych jak np. przedstawiciele środowisk naukowych (przedstawiciele kierunków humanistycznych, medycznych, technicznych, przyrodniczych oraz grup interdyscyplinarnych), a także przedsiębiorców i partnerów (instytucje naukowe, rządowe oraz podmioty z branży mediów i kultury). Każdego dnia będzie konieczne wykonanie dziesiątek zadań trwających maksymalnie kilka minut, jak i kilku wymagających wygospodarowania od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Ze względu na duże zróżnicowanie zadań obligatoryjne jest zwracanie uwagi na szczegóły i umiejętność wyłapywania ewentualnych błędów.
Mile widziana umiejętność obsługi narzędzi (jeżeli nie znasz ich jeszcze to wystarczy wola podjęcia nauki):
• Word;
• Excel;
• Dokumenty Google (oprócz odpowiedników word i excel, również formularze google);
• InDesign;
• Photoshop;
• Thunderbird;
• Mailchimp;
• Wordpress.
Praca ma charakter głównie biurowy oraz prac podczas wydarzeń – jako podstawowe narzędzia zapewniamy komputer i telefon.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 3 miesięcy. Umowa od 1 października 2017 r.
CV prosimy przesyłać na adres mailowy: kontakt@fundacja-tygiel.pl
Zapraszamy do naszego zespołu 🙂